Marketing je obrovské odvětví a nabízí mnoho možností realizace.
Marketingové brožury pomáhají společnostem prodávat jejich výrobky nebo služby. Jsou to tradičně jednoduché papírové dokumenty a přicházejí v různých tvarech a velikostech.
Marketingové brožury přicházejí v různých typech skládání: brožury s jednoduchým skládáním, brožury s dvojitým skládáním a brožury s trojitým skládáním.
Výroba brožur není nákladná, navzdory tomu mohou být brožury efektivní způsob reklamy.
Jaký rozdíl mezi brožurou a letáky?
I když mohou mít obě varianty více stránek, zásadní rozdíl je ve zpracování. Letáky jsou často vytvářeny s komerčním záměrem, tj. k propagaci vašich produktů nebo služeb, zatímco brožury jsou vytvářeny s informačním záměrem.
Letáky jsou neomezené, zatímco brožury mohou zahrnovat více stránek, a proto mohou být vázány.
Definujte cílové publikum pro návrh brožury
Než začnete přemýšlet o tom, jak bude vypadat vaše brožura, musíte zjistit několik věcí o vašich zákaznících a vašich cílech.
Stejně jako jakýkoli jiný marketingový materiál by i marketingová brožura měla být:
- Zaměřena na konkrétní segment vašeho trhu a
- Zaměřena na řízení některých konkrétních metrik.
Ať už segmentujete svůj trh podle věku, nákupního cyklu, příjmu, umístění nebo volby životního stylu, sdělení a obrázky vaší brožury by měly být navrženy s ohledem na konkrétní segment zákazníků. To je místo, kde jsou užitečné persony uživatelů , které budou řídit vaše umístění a zasílání zpráv.
Kvalitní tisk
Důležitý je také kvalitní tisk. Na webu e-abctiskarna objevíte mnoho možností a rad nejen týkajících se brožur, ale také možnost mít vlastní stolní kalendář, originální vizitky, lepící pásky s potiskem, bannery a mnoho dalších produktů potřebných ke zviditelnění vaší společnosti nebo pořádané akce.