Pracujete v obchodě a máte pocit, že kolega nebo konkurent má větší úspěchy, ačkoliv vy nabízíte lukrativnější produkt nebo službu? Zakopaný pes může být ve vašem přístupu, vystupování, verbálním i neverbálním projevu, který je v obchodě nebo ve vedení týmu velmi důležitý. Ačkoliv máte vzdělání, zkušenosti nebo praxi zastávat takový post, stejně se vám může lehce stát, že neprojdete psychologickými testy, které mnozí manažeři nebo pracovníci na vedoucích pozicích podstupují. Vést správně tým k nejlepším výsledkům je také o naslouchání svých podřízených a znalosti vztahů na pracovišti.
Úspěšný manažer musí mít přehled
Ze správného manažera každé ráno, při příchodu do práce, srší energie a elán, který je nakažlivý. Pokud je manažer charismatický, mají jeho podřízení větší touhu podávat lepší výsledky a vycházet mezi sebou. Sebemenší šarvátka mezi podřízenými může mít vliv na výsledek důležité zakázky, proto by měl správný manažer vědět, jak a kdo může spolupracovat, aby práce byla, co nejvíce efektivní. V příjemné atmosféře, bez napětí se lépe pracuje celému týmu, včetně nadřízených.
Manažer ostatní motivuje
Charisma úspěšného manažera motivuje ostatní, vyrovnat se mu, předhánět se v lepších výsledcích. Inspiruje je ke zdravé soutěživosti mezi sebou a dobrou práci umí spravedlivě rozdělit a ohodnotit nejen finančně, ale také slovně. Je ostatním příkladem v názorech, stylu oblékání, pracovních výkonech.
Umí určit priority
Úspěšný manažer ví, jak získat charisma a jak ho použít ve svém pracovním životě. Musí mít vždy jasno v tom, co je prioritní nejen pro firmu, ale také pro jeho podřízené. Musí se umět rychle rozhodnout, která schůzka počká, která spěchá. Který klient je důležitý, ale také ve který čas dát podřízeným dovolené nebo je poslat na školení.