Chtěli byste oslovit svou cílenou skupinu či nejbližší okolí, ale pořád se vám to nedaří? Máme pro vás pár nápadů, jakou reklamu zvolit, aby byla co nejefektivnější.
Letáky
Pokud si říkáte, že v dnešní moderní době jsou již letáky takzvaně „out“, tak jste na velkém omylu. Přece – jak jinak chcete nejvíce oslovit právě ty lidi, kteří okolo vašeho podniku chodí každodenně do práce či do školy? Prostě jim dejte váš leták. Dnes všichni tak spěchají, že je možné, že si právě toho vašeho podniku ani nevšimli. Dejte o sobě vědět a zajistěte si pravidelné zákazníky. A je pouze na vás, jakou velikost letáků zvolíte – můžete vsadit na letáky A5, A4, A3 či naopak menší, podle množství informací, které chcete svému okolí sdělit.
Firemní bloky
Šiřte své reklamní logo dál a dál, aniž byste se o to sami přičinili. Firemní bloky s mnoha listy jsou nejlepší formou, jak se prosadit mezi známé svých klientů. Věnujte jim reklamní blok. Na něj nechte natisknout své logo a stručný podnadpis o zaměření vašeho podnikání. Lidem, kteří takový papír budou číst, jistě logo zůstane v paměti a pokud budou potřebovat právě služby, které poskytujete, bude právě vaše firma tou, na kterou si vzpomenou jako první.
Magnetická reklama na auto
Pokud nevyrábíte zrovna ponožky pro důchodce, jistě je další skvělou volbou právě magnetická reklama na auto. Takovou reklamu nemůže člověk prostě vypnout nebo se jí zbavit žádným jiným způsobem. Na silnici přece jezdí tolik lidí – a každý z nich je právě váš potencionální zákazník. Dejte o sobě vědět všem, kteří jsou v okolí vašeho auta. Zvolte logo, které zaujme, a hlavně stručnou informaci o sobě.
Pokud zvolíte pouze jeden typ propagace či všechny tři, záleží již pouze na vás. Ale je nepsaným pravidlem, že na reklamě by se určitě nemělo šetřit. Tak se nebojte – investujte a začněte vydělávat.