Jak napsat PPC reklamu, která zaboduje

Vytvoření skvělé PPC reklamy nemusí být na první pohled tak jednoduché, jak se zdá. Na vše totiž máte jen 130 znaků. Pro některé je shrnutí jejich reklamy do omezeného počtu znaků nadlidský úkol. Pokud se nechcete obrátit na profesionály, kteří jsou ve světě PPC reklamy jako ryba ve vodě, je zapotřebí znát alespoň pár základních rad. Tyto tipy a rady vám pomohou v přípravě reklamy, která nebude absolutní propadák a zbytečné vyhazování peněz.

Na tvorbu reklamy je potřeba se podívat z odstupu

Vytváření reklamy propojuje hned několik složek. Úzce souvisí s podobou vstupní stránky, se seznamem klíčových slov, s produktem atd. Účinná reklama obsahuje tyto tři části:

  1. vlastnosti produktu či služby, kterou nabízíte
  2. výhodu, kterou zákazník získá
  3. výzvu k akci

Při tvorbě reklamy se zkuste na vše podívat s očima zákazníka. Po čem touží, jak by reagoval na klíčová slova, co skutečně potřebuje.

Základem je nadpis

Přesvědčivý nadpis je nejdůležitějším bodem z celé reklamy. Pokud nezaujme, vyhazujete peníze z okna. Nikdo nechce ztrácet čas čtením reklamy, která ho nezaujme. Nadpis by se však měl přibližovat nejvíce tomu, co skutečně nabízíte. Věnujte nadpisu většinu času při vymýšlení reklamy. Špatný nadpis a skvělý obsah většinou reklamu nezachrání.

Výzva k akci pomáhá k rozhodnutí zákazníka

Důrazná a akční výzva k akci pomáhá zlepšovat účinnost reklamy. Použijte přitažlivá slova, která zaujmou a vzbudí v zákazníkovi touhu a zvědavost. Nemusíte se bát ani experimentovat a používat netradiční slovní spojení.

Zaplacením inzerátu to nekončí

Výše uvedené rady jsou jen zrnkem písku v poušti tvorby reklamy. Tento je nekončící kolotoč je nutné neustále zlepšovat. Pokud chcete mít ziskovost z reklamy, budete muset opakovaně testovat a vyhodnocovat účinnost reklamy. Jedině tak získáte maximální hodnotu, kterou PPC reklama nabízí.